woensdag 19 oktober 2011

Zentangles, Album Amicorum en Journaaltjes.

In de fibermailgroep had ik als thema: "Zentangles" opgegeven. Het zijn een soort doodles, maar nu uitgewerkt op de naaimachine. Het was leuk om te doen.


Deze kaart is 15 x 15 cm


Hier heb ik allerlei steken uitgeprobeerd


Mijn Album Amicorum van deze maand heb ik gemaakt n.a.v. een opmerking over mijn Experiment met verf van de vorige keer.


Deze is 15 x 20 cm 


Mijn dagboekquiltje voor deze maand was een experiment, dat ik vond in Patchwork voor Professionals. Een quiltje helemaal samengesteld uit strookjes stof.

"Allemaal strookjes" 20 x 30 cm.

En vorige maand had ik nog zoveel viooltjes in de tuin, dat ik er een quiltje van heb gemaakt in de "flower pounding"techniek.

"Flower pounded pansies" 20 x 30 cm





3 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Prachtig werk Trees, Het zentangelen was heel leuk om te doen. Ik vind jouw AA heel mooi. groeten van liesbeth

Christel Sins-Camp zei

Ik vind je AA ook heel mooi en ben er dus ook heel blij mee!!!
Dat strookjes-idee stond ook in de Quilt&Zo (natuurlijk); heb ik ook uitgeprobeerd. Leuk om te doen, maar best veel werk.

Hannie de Beer zei

Het was een heel leuke ruil,en die van jou mogen er zijn,heel mooi!Ook je dagboekquiltjes zijn prachtig, vooral ook de pounded pansies!