maandag 23 juli 2012

Mijn Vogel voor De-Uitdaging

Omdat de deadline voor dit thema nadert, kan ik het resultaat nu op mijn blog plaatsen. Ik werd geïnspireerd door de beelden van Evert Arensman. Het leuke is, dat hij zijn beelden ook in het platte vlak ontwierp. En zo was de cirkel weer rond. Ik tekende mijn vogel op vliesofix en gebruikte zelf geverfde stof voor de vogel en ook voor de achtergrond. Het uitknippen was een hele klus, vooral de kleine rondjes en ovaaltjes in de vleugels. Toen alles naar mijn zin was heb ik hier en daar met puffpaint accenten aangebracht. Straks in november is hij te zien op de tentoonstelling in Sappemeer.



50 x 50 m


detail

2 opmerkingen:

christina zei

Het is net een paradijsvogel zo mooi

Hannie de Beer zei

Heel bijzonder Trees! Net wat Christina al zei: Een Paradijsvogel!